08 februar, 2006

Øv...

Kender du det, når man føler sig helt frisk, men pludselig nyser man og så er man med ét helt vildt snottet? Røvtræls, for nu at sige det på godt dansk.

Det oplevede jeg i går, og dagen igennem har jeg kunnet følge udviklingen over almen snottethed til nu, hvor jeg netop har bevæget mig ind i fase 2 af en full blown influenza. Snot, feber, hoste, ondt bag øjnene og så slatten, at jeg faldt i søvn under »Kill Bill«, endda midt i min yndlingsscene med Hatori Hanzo.

Så ærlig talt gider jeg sgu ikke skrive mere lige nu. Hm. Måske man sku' sove lidt til »Gosford Park«...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Bliv snart rask, And!

Kh. K

8:19 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Feberen er heldigvis ovre. Nu er jeg bare snottet. Skal jeg ikke fortælle noget mere om dét? :D

1:34 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start