04 februar, 2006

Sensationelt!

Så sad man der med en tallerken havregrød og gjorde sig klar til at tage hul på lørdagen, og pludselig dumper der en mail ned i ens inbox, hvor der står, at hvis man skynder sig, kan man holde verdenspremiere på sin blog. Og pludselig smagte havregrøden meeeget bedre, for det er da alligevel ikke så tit, der sker så fine sager her på bloggen.

Nå, nok snak, nu til sagerne. Mine damer og herrer. Må jeg byde velkommen til
Andens nye musikvideo som du først kan se på tv fra næste uge. Ta daaaaah!

Og svar mig så venligst på, om han ikke var pænere, da han var skaldet???

14 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

2:55 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Jamen, manden ser jo komplet latterlig ud med den fris!!! Jeg har stor forståelse for behov for forandring - men behøver det være til en fucking koldpermanent?!!

2:58 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg forstår det heller ikke rigtigt. Jeg synes, han var meget pænere som skaldet. Men jeg har jo også et blødt punkt for skaldede mænd.
Dog er der ikke tale om koldpermanent jvfr. linjen "Ja, det er ægte krøller, spasser!" i teksten. Vi er åbenbart ikke de eneste, der har undret os over hans valg af frisure...

4:24 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Han ligner lidt en champignon med den frisure. Men fuck da være med det...Hvis håret beskytter den dejlige, krøllede hjerne er det fint med mig.

Men nu HAR jeg også altid næret antipati mod kronragede fyre. (Især hvis de er inden for mediebranchen, reklamebranchen eller lign. relaterede brancher, som får røvkedelige mennesker til at tro, at de er "smarte" og "kreative".

(Hvis det endelig SKAL være kronraget, så stik mig en rigtig slem dreng med masser af tatoveringer og ulovlige knive i lommerne ...)

KH. K.

10:07 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Du har ret. Når man er verdens sjoveste mand, er det da skideligemeget hvordan man ser ud!

10:13 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Andrea skrev:
"Når man er verdens sjoveste mand, er det da skideligemeget hvordan man ser ud"

Jeg siger: Tak!

(Og ignorerer venligst, men aldeles bestemt K's fordomsfulde og lavpandede bemærkninger om kronragede mænd i bestemte brancher).

;-p

9:46 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ha ha ha! Knirke glemte åbenbart at skrive ordet "selvfed" ind i sin kritik af den kreative race! ;p

11:58 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nu strammer I to kaglende, selvretfærdige og bedrevidende gamle kraner den - hvad bliver det næste?
Afbrænding af "Ogilvy on Advertising" på Rådhuspladsen.

Vantro hunde! I graver jeres egen grav! Ja, I gør! Så!

2:45 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

"... kaglende, selvretfærdige og bedrevidende gamle kraner..."

Det kunne vi ikke have formuleret bedre selv! Oftest bliver det bare til "liderlig gammel moster", men det andet er da meget bedre :D

4:24 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Det ligger mig meget fjernt at være fordomsfuld. Det ligger mig fluks nærmere at være en liderlig, gammel, kaglende krage.

Har også altid holdt meget af netop kragen. En prægtig sort-grå ådselsæder. Det er lige mig!

//k

9:43 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Spiser den ikke også små, nuttede dyr med blød pels og store, fugtige øjne?

1:10 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Der står udtrykkeligt KRAGE og ikke kran. Og ordvalget er aldrig tilfældigt ;-)

8:36 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Kran, krage, who cares? De er lige seje begge to.

(Og der står altså udtrykkeligt kran. Ikke krage.)

10:54 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nemlig ja!
Det er jo det, jeg siger (altså skriver)!
Færdig banko!

1:06 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start