31 januar, 2006

Vidste du...

... at det faktisk er muligt at få sugemærker rundt om øjnene??! Det er det!

Og nej, det er ikke fordi, jeg er begyndt at date en med en øjen-fetish, jeg har bare købt et par nye svømmebriller, som åbenbart liiige skal justeres lidt i elastikken, før de sidder perfekt.

Men nu har jeg de fineste, rødlilla rande over og under hvert øje. Heldigvis kan de dækkes med makeup, så jeg ligner ikke en, der har fået tæsk. Eller som dater en med en øjen-fetish...

Syntes bare lige, jeg ville give oplysningen videre, i tilfælde af, at du investerer i et par Speedo svømmebriller.

9 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

10 mod 1 på at Andrea er frisure-svømmer!

11:37 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Frisure-svømmer?! Mener du sådan en af dem, der svømmer helt krampagtigt med hele hovedet over vandet? Sådan én er jeg ikke. Har aldrig helt fattet pointen med at svømme på dén måde - de må da få hold i nakken, og der er jo slet ingen fremdrift i dem. De ligger bare der og skvulper med sammenbidte læber og sender én sure blikke, når man overhaler.
Til gengæld har jeg badehætte på fordi klorvand er super-hårdt for farvet hår - så lidt frisure-svømmer er jeg trods alt :)

1:03 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Double or nothing på at Andrea lyver!

4:23 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Andrea er for cool til at være frisuresvømmer...

Kh. K

7:31 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Fedterøv ...

7:38 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Det er nemlig rigtigt, K! Jeg er waaay to coool til den slags fedtspilleri. Og lad mig da tilføje, at det står enhver frit for at komme ned i DGI byen og beskue mig i ført badehætte og svømmebrille. Jeg advarer blot om, at det ikke er noget kønt syn...

10:20 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Er der ikke noget med, at man får dårlig ryg af at ligge og svømme skævt i det dersens overdesignede runde bassin?

Og hvor cool er det lige, Andrea Kool ...

10:48 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Er det ikke noget med, at man får hæmorrider af altid at være så pisse irriterende??! ;p

11:30 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Negativ til den.

;-p

1:17 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start