22 januar, 2006

Badetøj i januar

I går var jeg så eksalteret over lilleprinsens dåb, at jeg helt glemte at dele følgende oplevelse med jer. Jeg havde tabt min ene vante, og da det pt. er helbredstruende at opholde sig udendørs uden vanter, skulle jeg hurtigst muligt have fat i et par nye. Jeg mener, en lille, vanteløs cykeltur fra Forum metrostation og til Føtex på Vesterbrogade fik det til at føles som om, mine negle var ved at falde af...

Nå, men altså, jeg kommer op i Føtex dybt uinspirerende tøj-afdeling (pludselig går det op for én, at der stadig findes konfektion i Danmark...), men de har kun vanter til børn. Du ved, sådan nogen røde og blå luffer, der er lavet af flyverdragt-stof og som har billeder af Grisling og Pikachu på. Jeg spørger en ekspedient, hvor deres voksen-vanter er, men hun peger på den halvtomme hylde med Grisling og Pikachu og svarer »Vi har kun det, der hænger der. Vi har lige skiftet sæson, så vi har masser af badetøj!« Nå men så køber jeg sgu bare en bikini og vikler den om hænderne! var jeg lige ved at svare.

Helt ærligt, ansætter de kun demente i Dansk Supermarkeds indkøbsafdeling???!!! Vi er midt i fucking januar måned, som er en af de aller koldeste på hele året! Der er langt over et halvt år til det overhovedet bliver aktuelt med badetøj! Men til den tid har de sikkert masser af flyverdragter og bobslæder og moonboots i Føtex. Jesus!!!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start