16 januar, 2006

Mere Redford!

... og bedst som den sidste rulletekst fra »Alle præsidentens mænd« var rullet over skærmen på mit lillebitte tv, gik det op for mig, at Filmhuset i denne måned kører et tema med Robert Redford. Hurra!!!

Det var en skam, jeg ikke havde opdaget det før, for det ville have sat en del ting i relief hér i løbet af min meget lidet foretagsomme weekend. For eksempel lejede søsteren og jeg en suveræn film i Blockbuster i søndags. »Mickybo and Me« hedder den, og den handler om to små irske drenge, der er helt besat af »Butch Cassidy and the Sundance Kid«, som netop blev vist i Filmhuset søndag eftermiddag. Men så kan man lære at åbne AL sin post til tiden, og ikke bare lægge det hele i en bunke på køkkenbordet...
Jeg har selvfølgelig set den før, men det er længe siden, og under alle omstændigheder ville det have været sjovt at se den og så se den anden bagefter. Synes jeg.

Men altså, »Mickybo and Me«, super film med skuespilpræstationer i topklasse af små rollinger. Lidt hen i retning af »Billy Elliot«, som jo også er en rigtig fed film.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Hmnn, meget mærkeligt. Jeg lejede altså også den film (Mickeybo & me)i søndags. Ja - den var ret god. Og sjovt nok laver hollywood et remake af 'Butch Cassidy and the Sundance Kid' med to nye stjerner.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=330521

Kh Sjusk

8:44 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

11:48 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

HVORFOR gør de det!!!? Ikke nok med at de skampuler fede udenlandske film til ukendelighed, HVORFOR skal de lave et remake af en fed film med to evigt gyldige hunks i hovedrollerne??!

Ben Affleck og Matt Damon, pfff! Jeg vil bare nøjes med at genkalde mig »Team America« og deres gøren grin med Matt Daaaamooooon (sagt med nasal dukke-stemme). Jeg boycotter den film, gør jeg!!!

11:50 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Min mor er faktisk også helt pjattet med Robert Redford. Men hun er selvføligelig også 57 ...

9:18 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tænk at en så fornuftig mor kan avle sådan et vanartet barn som dig...

10:02 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Touché ...

9:13 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Uhm. Robert Redford som ung. Ammenan i trussen, siger jeg bare. Skulle man mon snarest få genset
'Butch Cassidy and the Sundance Kid.'
Ja, det tror jeg da nok, at man skal ...

11:38 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start