10 januar, 2006

En rigtig god gave!

I dag fik jeg en skidegod gave af min søster: En billet til Roskilde Festival. Hurra! Bare fordi jeg er så sød, som hun sagde. Det er sguda rørende!

Nu har jeg lagt billetten ind i mit pas og lagt passet på plads i mappen med papirer, og så er det bare at glæde sig til den 29. juni. Indtil videre er der ikke offentliggjort nogen navne, men hvis jeg måtte bestemme, skullle programmet se således ud:

Henry Rollins
Elvis
AC/DC
Malk de Koijn
Beastie Boys
Frank Sinatra
Red Hot Chili Peppers
Pearl Jam
Fatboy Slim
Dolly Parton
Pet Shop Boys
Timo Maas
Massive Attack
Faith No More
Foo Fighters
. . .

Og så selvfølgelig:

Sol
Skyfrit
25 grader
Gratis pot ad libitum
Rene toiletter med træk og slip overalt på pladsen
Og ikke mindst: Den originale Louisiana Burgers genkomst!

6 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Hvis du får lov at bestemme programmet, så kommer jeg også!!! :-)

9:45 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jaaah :) Sikke spas det blir!

7:01 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Hey jeg er også vildt sød!
Mon min lillesøster læser din blog?

I øvrigt mener jeg, Elvis bør stå før Rollin(g)s. Det siger sig selv ...

8:38 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Det kan der selvfølgelig være noget om. På den anden side er Henry Rollins i live, hvilket jo må siges at være et plus...

3:10 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Det er Elvis sgudda osse! (Og han handler i min Irma hver lørdag).

9:11 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Sejt!!! Er han single? Det er supernemt at spotte udfra indholdet i hans kurv...

9:33 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start