31 december, 2005

Årets sidste dag

Jeg føler det som lidt af en pligt at skrive noget pænt om det, som Prince omtaler som This Thing Called Life, fordi vi i morgen på dette tidspunkt er mere end halvvejs gennem det første årti i det nye årtusinde. Og jeg bliver sgu altid lidt sentimental og tudevorn, når jeg bliver mindet om, hvor hurtigt tiden går, og hvor meget alting har ændret sig siden sidste årsskifte, og hvor meget alting alligevel er som det plejer.

Måske er det et sikkert tegn på ældning, at et år bare kan suse forbi én uden at man lægger mærke til det? Eller er en stor del af meningen med livet i virkeligheden, at man er nødt til at sætte sig ned og kontemplere for virkelig at finde ud af, hvad man har fået ud af det?

Hm. Må hellere lave en liste over, hvad 2005 har bragt mig:

- Et, på papiret, rigtig fedt job, som jeg dog ikke var den rette til at bestride.
- Et fucking fedt job som freelancer, som jeg elsker. Weee haaa :)
- Et par übercool, langskaftede sorte støvler, som får fremmede mænd til at nikke anerkendende. Tak DuoBoots!
- Et par übercool solbriller, som jeg ikke kan vente med at flashe på stranden, caféen og hvor jeg ellers kan få mulighed for det. Tak Gucci!
- En iPod.
- Sex med 5 forskellige mænd, hvoraf 2 er helt nye. Eller var...
- Mit navn i to bog-kolofoner.
- Et utal af branderter på diverse Vesterbro-barer. Tak til Hoegarden, Cosmopolitan, Jack Daniels (ydrwrk!) og dem, jeg har glemt.
- Et styk sønderskudt og gennemboret hjerte, som dog alligevel slår uanfægtet videre, og laver saltamortaler over tilfældige mænd.
- Et styk weblog med en stadig støt voksende fanskare.

Det er da alligevel ikke så ringe. Meeen, kan vi, for at citere en tidligere statsminister, ikke gøre det liiidt bedre? Jo da! Derfor skal min hensigtserklæring for 2006 være:

- Købe flere sko. Gerne Jimmy Choos eller Manolo Blahnik. Eller Karen Millen, hvis det abslout ikke KAN være anderledes.
- Flere kys.
- Flere blowjobs.
- Flere branderter.
- Flere rejser.
- Flere joints.
- Flere skøre indfald på bloggen.
- Flere temafester. Hey, vi mangler stadig Grand Prix festen, Drag Queen festen, Pedel-festen, Festen, hvor man kun må høre musik, man hader (er stadig i tvivl om den...) og Festen, hvor alle medbringer en af det modsatte køn, som man ikke selv vil score.
- Mere café latte på Riccos og MANGE flere af den gode iskaffe til sommer.
- Mit navn på ryg OG forsiden af en bestseller.
- Mig, som sover i ske med manden i mit liv. Som aldrig får kolde fødder, og hvis han gør, er det aldrig værre end at de kan varmes op igen mellem mine lår.
- Og... Nej vent, der skal altid være plads til X-faktoren, så resten får lov at stå åbent.

Hav et fan fucking tastisk nytår! Vi ses i 2006. POP! Hov, hvad var det?! Var det champagne? Var det? Ja, det var det vist. Gotta gooooo...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start