23 december, 2005

Sidste skræp inden juleferien

Fra og med 3, 2, 1: NU holder jeg juleferie. Yippiiii :> (anstrengt smiley...)

For at kompensere for mit kommende fravær, vil jeg i dag lave et meget langt indlæg om forskellen på mænd og kvinder. Nu i julens glade farver...

En sproglærer forsøgte at forklare sin klasse noget om de forskellige ords køn. En elev ville vide, om ordet
computer var han- eller hunkøn. Læreren bad dem gå i grupper, drengene i en og pigerne i en anden, og diskutere dette.

Drengene kom frem til, at en computer helt bestemt er hunkøn eftersom:


1. Ingen udover deres skaber kan forstå den indbyggede logik.

2. Det sprog som en computer anvender for at kommunikere med en anden computer, er uforståeligt for alle andre end computere.

3. Enhver lille fejltagelse lagres på harddisken, og giver anledning til problemer langt frem i tiden.

4. Så snart du har anskaffet dig en, indser du, at du er tvunget til at bruge halvdelen af din løn på mere eller mindre nødvendigt tilbehør.



Pigerne mente derimod at en computer er hankøn fordi:


1. De kan en masse, men ved ikke, hvordan de skal udnytte hele deres talent uden at få instrukser.

2. Det er meningen, at de de skal hjælpe med at løse dine problemer, men halvdelen af tiden udgør de selv størstedelen af problemet.

3. For at få deres opmærksomhed, må man først tænde dem.

4. Så snart du har anskaffet dig en, finder du ud af, at hvis du bare havde ventet lidt længere, kunne du have fået en meget bedre model.

(Badam tsssch...)




GOD JUL!!!


6 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Du falder af på den Andy ...

Håber 'ferien' gør dig godt. For der er virkelig brug for at STRAMME OP!

;-p

8:33 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tak for lort. Og som jeg har sagt før: hvis indholdet ikke huer dig, er du velkommen til at gå et andet sted hen og læse videre.

Jeg håber, du får rigtig mange uldne sokker og løgklokker fra Bodum juleaften!

8:58 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Sur, sur, sur / Lille Andrea omkring ...

Slapsguddaafforhelvede!

Det er jul. Nyd det. Og gassen kan du jo ta'. Ikke?!

;-p

p.s.: Fik kun virkelig seje gaver. Bl.a. en lækker Schweizer-kniv. Stik den (høhø).

8:19 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Altså nu må jeg lige vide det: Hvor godt kender I hinanden i to? Er I gift, for så er der noget jeg ikke kender til ;)

God jul og godt nytår

:D

8:48 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

LONNIE: Nej, vi er ikke gift. Vores relation er såmænd, at vi har gået i parallelklasse sammen i gymnasiet. Havde vi imidlertid været gift, kunne vi i år have fejret kobbebryllup, hvilket er en ret skræmmende tanke. Synes jeg. Ikke at det nogensinde ville være kommet så vidt, da en af os ville være endt på en forvaringsanstalt for psykisk syge, hvis vi nogensinde var blevet gift.

I virkeligheden kan vi godt lide hinanden. Men mest af alt kan vi lide at drille hinanden, og helst i et toneleje, der er så groft, at udenforstående kommenterer det ;)

PAUL: Godt at du er glad for din schweizerkniv. Jeg fik én et år til jul, og den indtager stadig førstepladsen på hitlisten over åndede gaver. Men proptrækkeren er faktisk overraskende god.

Jeg så at man kan få en schweizerkniv med usb-nøgle i. Meget anvendeligt derude i vildmarken...

10:53 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Fårk! Kobberbryllup og en på den lukkede. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men du har ret.
Spøjst og skræmmende ...

Måske sku' man gøre det til en slags ny videnskab: Retro-scenarie-tænkning.

;-p

3:20 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start