21 februar, 2006

Findes der noget klammere...

... end at vågne op med to forkølelsessår på størrelse med henholdsvis Bornholm og Lolland??!

Jeg HADER forkølelsessår! Ikke mindst sådan nogen som dem her, som bare er dukket op ud af ingenting, og ikke engang som straf for at have vold-snavet med en med skægstubbe, eller fordi man har ligget i sprit i halvanden uge på Roskilde, eller fordi man har været for længe ude i solen.

Det eneste gode, man kan sige om de forkølelsessår er at de i det mindste sidder og dunker, prikker og stikker i mit ansigt, og at ivrig indsmøring med Zovir nok skal få has på dem inden weekenden...

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Din blog er jo ved at udvikle sig til en lang skjult reklame.

Jeg synes, du skal verveje at søge sponsor-støtte fra nogle af alle de varemærker, der nyder godt af din positive omtale.

Jeg lærer i hvert fald noget nyt (næsten) hver dag:
- Hvis min lillesøster nogensinde skulle få den ide at tro, at hun kan flytte ind hos mig, vil jeg smøre hende med Zovir, så hun forsvinder inden weekenden.
- Hvis jeg har brug for parterapi, vil jeg omgående begive mig til IKEA med offentlig transport og købe noget stort og tungt, så jeg i stedet kan få en omgang massage.
- Hvis jeg angribes af influenza, hedder vidunderkuren Kill Bill - eller var det noget med at styrte i Føtex og købe en bikini?
- Hvis jeg skulle få lyst til at score Andrea, skal jeg holde mig fra det kolde runde bassin i DGI-byen og i stedet overfalde hende iført badekåbe, White Russian og den der rustning Russell Crowe har på i Gladiator.

Glad onsdag fra (og i) mærkevareland.

;-p

10:41 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

... sagde ham, der arbejder på et reklamebureau :D

11:41 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Netop ...

11:45 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start