21 marts, 2006

Noget om kattegrus...

I går så jeg Jens Rohde i Prima, og som den gunslingin' Gonzo-journalist, jeg i virkeligheden er, fulgte jeg efter ham – i smug naturligvis. Og jeg kan hermed forsikre jer allesammen om, at manden er komplet idiot. Det er ikke bare noget, han spiller, når han er i tv, han har vitterligt ikke andet end varm luft mellem ørerne. Bevis: Manden stopper foran hylden med kattegrus. Rådvildheden breder sig i de stirrende øjne. Uha, det er svært. Der er jo hele TO forskellige slags at vælge i mellem. Så han griber resolut mobilen og ringer op for at spørge om det skal være den slags, der klumper, eller bare det almindelige.

Så er spørgsmålet bare, om Jens Rohde ringede til sin kone eller til Statsministeren...

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Statsministeren. Eller sin elskerinde. Tror ikke, han har en kat. Tog han den med klumper?

God historie. Også tak for Dan T. Citat. Æret være hans minde.

H. Kan ikke finde ud at få en identitet. Hverken på din blog eller i virkeligheden.

4:02 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

4:02 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg ved ikke hvilken han tog. Var bange for at komme til at stikke en dåse kattemad op i røven på ham, hvis jeg kiggede for længe på ham. Og hvæse "Det er YTRINGSFRIHED, Jens Rohde!" mens jeg gjorde det. Og Prima er jo sådan en pæn butik...

Jeg tror bare, du vælger "Other" og så skriver dit navn, hvis du vil have en identitet på. Jeg ved jo godt hvem du er, og jeg synes, du har masser af identitet. Sjov identitet ovenikøbet.

Øv, jeg skulle være blevet og se hvad han tog...

4:15 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

4:15 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

4:16 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Jeg synes nu, han er sådan en pæn mand ...

4:45 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hm, han er i hvert fald pænere end Hitler og Pol Pot...

9:46 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Tjoh, i hvert fald i dag ...

3:00 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Han ringede til statsministeren. Først spurgte han hvilken slags grus, Anders foretrækker til at opsuge på de lokationer, hvor de forretter deres verbale nødtørft ("bukke, får, med os, mod os" osv.). Derefter forhørte han sig om ruten for deres fremtidige besørgelser (for selvfølgelig kommer der flere). For som Anders lærte Jens, da de gik på Stirreskolen sammen: Når jeg siger "Jump!", svarer du "How high?"

4:33 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Pernille burde vinde en kattebakke for den analyse. Og for begrebet stirreskolen...

7:27 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

..og vupti:
så fik jeg endelig en identitet.

7:28 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Du har ret. Præmien kan afhentes i kundeservice. Bemærk: Kat/batterier medfølger ikke.

Tillykke med identiteten. Det er nu meget rart at have sådan en :)

3:02 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start