09 juni, 2006

Piiiiv...

Det er så synd for mig.

Jeg har fået et girokort fra skattevæsenet: 28.000 i restskat. Fucking bastards!

Oveni det er jeg også den heldige ejer af en, med speciallægens ord, »usædvanligt aggressiv infektion i den nederste del af halsen og den øverste del af luftrøret«. h

Det vil sige: ingen tøse-middag efterfulgt af cocktails i aften, ingen strandtur efterfulgt af middag og cocktails med Pernille i morgen, kun indendørs kedsomhed og en masse soveri, da jeg bliver lige så træt som en gammel dame af den antibiotika, jeg får.

Det er så synd for mig!!!

Jeg burde lægge mig under dynen, skrue op for The Cure og skrive et digt til Det Elektriske Barometer. Det virkede, da jeg var 14 – måske gør det det endnu?

Knuzzzer
Andrea, 14 år

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Ok, ok så.
Der er nu gået fire dage siden dit tudeindlæg, og ingen - INGEN - har sendt en virtuel blomst eller bare en lillebitte hilsen, der viser medfølelse for din ynkelige tilstand.

Tillad mig derfor at være den første. Det er sikkert for sent nu. Men jeg var der. Og jeg mener det. Det er s'gu synd for dig. Ja, det er. Så.

God bedring, paul

P.S.: Og så kan du måske lære at tage trusser på, når du går til bal ...

7:35 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tak...

*snøft*





PS: Forklar venligst hvordan trusser modvirker halsbetændelse... Med mindre, man tager et par store, uldne mormortrusser og bruger dem som halstørklæde?

12:24 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start