23 juni, 2006

Mig vs. De Smarte II

Jeg er blevet afkrævet rapport fra smarthedens epicenter aka. Eurowomans releasefest. Det er Pernille, der insisterer, efter at jeg i går sendte hende en sms om, at jeg var til fest med en mand i nylonstrømper og knickers.

Det var en god fest. Jeg var ikke den smarteste (det var nok ham i nylonstrømperne!), men jeg var heller ikke den mest kiksede. Jeg var heller ikke den fuldeste, men det blev der hurtigt lavet om på, da jeg senere på aftenen havnede på Märkbar sammen med Sirenes nye chefredaktør, som jeg fandt ud af også sætter pris på Dolly Parton. Og på øl.

Og nu er jeg endelig stået op, kun for at opdage, at der ikke er noget vand i vandhanerne. Så jeg har såmænd lige stået og drukket vand af bruseren. Hvor smart er det lige, det er??!

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

"Så jeg har såmænd lige stået og drukket vand af bruseren. Hvor smart er det lige, det er??"

Hvis man er stor nok i kæften, er det vel ikke en rigtig udfordring ...

;-p (sharp as a razzzor)

11:20 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg har kun én kommentar: "Badam tssschh!"

11:31 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Taaak ;-)

9:27 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start