21 juni, 2006

Små tissemænd

Hvad sker der, når man spammer sine veninder med et foto af en meget tyk mand med en meget lille diller?

Man får selvfølgelig en masse sjov respons. Som jeg selvfølgelig vil dele med jer, for Dalai Lama siger selv, at hvis man har noget, der gør én glad, skal man dele det med andre, og dermed bliver man endnu mere glad. Og sådan fik jeg på forunderlig vis kædet Dalai Lama sammen med tykke mænd med små tissemænd...

Billedet blev rundsendt i morges, og det var ledsaget af denne tekst:

Min ven Finn, som er klog, sød, rig og god mod børn og dyr mangler en
frisk pige (M/K) at tage på ferie med. Turen går til Ibiza, og Finn betaler alt. Skynd dig at skrive til ham og sig at du vil med. Det er
først til mølle princippet! Du kan se Finn på det vedhæftede billede.

Reaktionerne kom prompte. Den første, der reagerede var Ane, som skrev:

åhhhh finnnnnnn,

hvis jeg ikke lige stod og skulle giftes,
så var jeg den der var taget afsted
- det har altid været min drøm
at skulle have en lup med i de hede elskovsstunder.

Det er jo næsten et haiku-digt... Dernæst var det Heidi, som forkyndte at:
Man må ikke gøre grin med de tykke.
Men gerne dem med små tissemænd.
Herefter er det Knirke, min med-lummergøj og Vinylsvin #1 til døden os skiller, der giver sit besyv med:

Oh my god :-)
Selv om det er fristende, tror jeg at jeg springer over.

Så er det min yngste bettesøs' tur. Selv om hun er purung, siger hun:

Tak, men nej tak. Sig til Finn, at siden jeg skal til Roskilde, så kan jeg nok ikke holde til også at tage til Ibiza ;-)
... Brr det var da et frygteligt billede!

Den eneste, der har bare en anelse sympati for stakkels Finn er søde og pæne Lone, som siger:
Nårhh det er synd for Finn - han har jo ingen tissemand!
Den sidste reaktion, jeg fik, var fra Pernille, der med store øjne spurgte »Tror du ikke, det er billed-manipulation?« da vi her til aften var på vej i hendes bil for at gå tur ved stranden. Jeg fortalte hende så om det helt fantastisk sjove Penisatlas, hvor man kan se tilsvarende småkravl, hvoraf en enkelt ikke er meget længere end en cocktailpølse. I erigeret tilstand!

Damerne tænker jo nok først og fremmest på sig selv, når sådan et billede popper op. For hvad skal man dog stille op med en mand med et så ringe udstyr som Finn?!! Vi må håbe at Finn er virkelig opfindsom...

Men når det så er sagt, så synes jeg alligevel at Finn fortjener adskillige thumbs up for sit mod. Eller sin udsøgte sans for humor. Uanset hvad der ligger til grund for hans blottede ynder, skal Finn i al fald have tak fordi han har leveret dagens underholdning.

Finn længe leve! Hurra, hurra, hurra! Og så den lange! Nåh nej...

10 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Det er altså ikke størrelsen, det kommer an på ...

9:32 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Men det her handler jo heller ikke om størrelse. Det handler om totalt fravær af kønsdele ...

12:40 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Præcis. Og jo, størrelsen har altså noget at sige. Enhver der påstår noget andet er bare ude på at virke flink...

1:11 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Øv, her havde jeg regnet med at blive hånet og svinet til for den bemærkning, og så er I pludselig enormt afdæmpede og voksne på sådan en han-har-nok-selv-en-lillebitte-sjover-den-stakkel-(og-ikke-mindst-stakkels-hans-kæreste)-måde ...

Jeg er skuffet, tøser.

p

1:37 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tør øjnene og køb en penispumpe!

:-p

2:15 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

You can do better ...

7:39 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hvad er der med mænd og den sygelige trang til at henlede enhver opmærksomhed på deres kønsdele?! Paul, der er INGEN i hele verden, der kunne være mere ligeglade med, om du har en stor eller lille diller, end dem der læser denne blog! Og fis så ned i Plan E med dig.

8:14 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Det var da vist dig, der startede med at "henlede opmærksomheden".

;-p

11:18 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Henlede opmærksomheden på Finns kønsdele, ikke dine. Vel ven?

Skal jeg gå ned og købe den penispumpe til dig? Er det det?

11:30 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Gider du virkelig?

3:31 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start