29 december, 2006

Til sommer bliver alting godt

For så er der dejlig varmt, der er Roskilde Festival OG den 13. juli får "Harry Potter and the Order of the Phoenix" premiere. Det skal nok blive godt. Jeg synes dog ikke, det holder helt at de har skalperet Harry - enhver ved jo, at hans hår er stridt og uglet, ikke kort og nydeligt. Men ok, det kan jeg nok leve med.

Den sidste Harry Potter bog (Suk! Den sidste...) får titlen "Harry Potter and the Deathly Hallows". Jeg kan næsten ikke vente! Åh hvor er det fedt, når der kommer en ny Harry Potter bog, og verden bare står stille i de to døgn, det tager at læse den. Sidste gang havde jeg forudbestilt den, så jeg kunne hente den i Politikens Boghal på udgivelsesdagen, for næsen af alle dem, der måtte gå forgæves. Og på mirakuløs vis lykkedes det mig at holde nallerne fra cellofanen omkring den i 10 dage, indtil min ferie begyndte, og jeg jeg sad i flyet på vej til Spanien. Mine rejsefæller syntes, jeg var noget af en pest de første dage, for jeg skulle nærmest pokes med en cattleprod før jeg reagerede. Og de grinede højlydt, da jeg vantro råbte "NEJ!!!", da Snape slog Dumbledore ihjel. De fatter jo ingenting. De har aldrig læst Harry Potter, så de ved ikke bedre. Salige ere de enfoldige og alt det.

Suk. Jeg kan ikke vente. Jeg vil have at den bog skal udkomme NU!

Men indtil da må man nøjes med denne trailer. Feinschmeckere kan klikke her og se den i en bedre opløsning. Og de barnlige kan slå tiden ihjel på J.K Rowlings fine website.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start