22 november, 2006

Et år med bloggen

... »Men vær vis på, at der både vil forekomme pusseløjerlige indfald grænsende til det platte, indigneret samfundskritik og gemen, grøntskummende galde over livets forpulede råddenskab i al almindelighed...«

Sådan skrev jeg for præcis et år siden. Og jeg fik ret, gjorde jeg. Med andre ord:

Iiiii daaaag er det bloggens fødselsdag, hurra hurra hurraaaa!


I dagens glade anledning vil jeg gerne takke bloggens (indrømmet) begrænsede, men dog stærkt engagerede læserskare, ved at kaste mig ud i et dristigt projekt: ØNSKEBLOG, et helt nyt koncept.

Reglerne er enkle: Skriv et forslag til et emne, jeg skal behandle på bloggen. Man må kun ønske et, og jeg kan se de slettede indlæg, så vælg med omhu, da det er det første, der gælder. (Med mindre nummer to, tre, fire etc. er nemmere. Jeg er hård og uretfærdig. Lev med det...)

Ønsker modtages indtil ugens udgang eller sådan der omkring, og der er ingen præmier (Jeg gentager: Jeg er hård og uretfærdig. Lev med det!), udover selvfølgelig morskaben i at læse mine ubehjælpsomme forsøg på at skrive et nogenlunde fornuftigt indlæg ud fra emnerne P-tærter, slamsuger, taskenspilleri, haikudigte, opbagt sovs med klumper og propylalkohol.

Sæt i gang!

11 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Til lykke med 1 års dagen! Jeg vil gerne høre dig tage skattestoppet under kærlig behandling. :-) Jeg er sikker på, at du kan gøre det som ingen af de 179 på Slotsholmen!

hilsen en blogger, der også forsømmer sin blog. Men man har vel et liv! :-)

10:51 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

10:56 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

10:57 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

10:57 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Ok, seriøst så. Skriv lige noget om "svineriet i og på Københavns gader".
Du ku' bli' sjav - du er nemmerlig bedst, når du er sur. Eller bitter. Eller irriteret.

Og tillykke - med dajli sjokolade tel.

;-p

10:59 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Tillykke en million gange. Tiden iler - tænk engang: Om 17 år er bloggen myndig og så flytter den hjemmefra.

Jeg gad godt høre noget om de dersens skumgummifingre som publikum vifter med til ishockey-kampe.

:-) Kys fra K.

5:07 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg er rasende interesseret i at høre hvad det var for upassende forslag SuperPolle havde :-). Jeg har selv et par stykker i en alternativ kategori, men jeg vil gerne vide på forhånd om jeg har udsigt til at blive bortcensureret ;-).

8:03 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Skriv noget om aber med tøj på!!!

9:03 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Thomas: Ingen bliver bortcensureret. Og der var, for the record, ingen forslag i de slettede SuperPolle-indlæg. Bemærk, der står removed by the author:)

10:28 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Øv Andrea, du kan da også pille motoren ud af ethvert tilløb til morskab ...

;-p

P.S.: Skriv nu noget om "intimbarbering"!

11:23 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jamen så har jeg et meget uskyldigt ønske. Jeg vil gerne være en flue på væggen i i Andreas liv en tilfældig hverdag. Jeg vil gerne læse hvordan din tirsdag d. 12/12 forløber, fra du står op om morgenen (har du morgenhår?, har du husket at købe mælk din havregrød?), over dine formodede skriverier i løbet af dagen, til din forhåbentlig hyggelige aften. Jeg vil gerne høre om tanker undervejs, jeg ved at der foregår meget andet end dameblade og Sex in the City bag øjnene ;-).

Kh. Thomas

12:59 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start