12 november, 2006

Ja ja, jeg ved det godt...

... jeg forsømmer bloggen. Jeg forsømmer mine venner, jeg forsømmer mit arbejde og jeg forsømmer mine sengetider.

Nej, jeg har ikke fået en kæreste. Desværre. Jeg er bare gået i gang med at samle The Unseen University. Damn, det er en hyggelig bette tidsrøver, jeg der har fået nallerne i. Det er lissom at sætte livet på pause og så trykke på start igen lige efter, bortset fra at der er gået fire timer, man har ondt i ryggen og ens fingre er limet sammen. Men så laver jeg da ingen ulykker så længe...

Okay, det er kun særligt udvalgte, der bliver forsømt. Fx besøgte jeg smukke Sally i sidste uge – se hende lige i den I Love Elvis-bodystocking (eller hvad dælen sådan en hedder), jeg har givet hende! Er hun ikke fin?! Det var hende, der skulle have den AC/DC sparkedragt, jeg viste for efterhånden lang tid siden her på bloggen. Sort babytøj holder!

Jeg er næsten færdig med ansøgningen til Filmskolen. Der er lige nogen folk med insider-info, der skal læse det hele igennem og komme med kommentarer, og så skal jeg indbetale 500 kroner, sikkert en hjælp til Mogens Rukovs smøg-forbrug, når han skal læse alle ansøgningerne igennem. Der er ansøgningsfrist den 1. december, og så er det ellers bare med at krydse fingre for, at de indkalder mig til prøver og samtaler. Kryds fingre, pleeeease! Det ku' være så fedt. Bortset fra det med S.U, men det går nok. Hvorfor er der ikke en datingportal, der hedder www.sugardaddy.dk?

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Det ene fantast-projekt afløses af det andet, der afløses af det tredje, der ... ?

8:43 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hvad snakker du om? Projekter er kun fantast-projekter, hvis man ikke gør noget ved dem.

2:28 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hej jeg havde www.sugardaddy.dk og overvejede det men fik moralske skrupler. Venligst Henrik

12:50 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start