31 oktober, 2006

Ost = løsningen på alle problemer

Der er ikke nogen problemer, der er så store, at de ikke kan løses med en kubikmeter smeltet cheddar. Jeg ved det, for i går havde jeg verdens mest lorteagtige dag, men al surmuleri forsvandt som dug for solen, da jeg kom op til Knirke og fik quesadillas med masser af smeltet ost på. Og nachos. Og guacamole. Og jalapenos. Nam!

Selskabet har selvfølgelig også gjort sit til at opmuntre mig, men vi blev dog enige om, at ost er et universalmiddel mod knarvornhed. Og så blev vi enige om, at når vi bliver gamle, vil vi bo i et hus af ost. Og have en oste-hjelm ligesom den Dennis Leary snakker om. Og drikke ostefondue direkte af gryden lissom Obelix. Jeg glæder mig.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start