29 september, 2006

Kram

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Øv, jeg blev helt rørstrømsk over den. Den er sød ...

1:09 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ja, helt vildt. Jeg har lyst til at tage tilløb og KASTE mig om halsen på ham :)

3:16 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Jeg tilslutter mig hønsevanderne. Den er så sød, og han er simpelthen et kram personificeret.

Fed idé. Mange, mange mennesker i denne verden har brug for et kram. (Som du sagde And). Vil I med ind på Strøget? Jeg maler skiltet.

9:44 AM  
Blogger Pernille sagde ...

PS. Knirke, er du ansvarlig for noget i forbindelse med, at denne historie http://politiken.dk/indland/article178590.ece ligger blandt de mest læste på Politikens hjemmeside?!!
;-)

9:47 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Hahahaha ... nej, det er helt sikkert pressechef Signe der er ansvarlig for alt det.

Jeg har faktisk - og nu må jeg jo bøje mig - hele tiden syntes, at det var et halvfjollet arrangement.

Men jeg bed det sgu' i mig igen, da der var omkring 800 hundrede hunde + ejere i Søndermarken. Lige så har der været ophedede debatter på diverse hundesites om, at det var snyd at DERES hund ikke var blevet placeret osv.osv.

De er skøre, de hundefolk. Det er de altså :-)

3:51 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Hvad F..... er det for noget hippie-hejs?!

Hvem har lyst til at kramme en John Lennon klon, der helt sikkert ikke har været i bad i ugevis og hvis genbrugs fløjsjakke lugter af gammel kjole.
Nåja, udover dig og dine to andre læsere ...

I øvrigt har han tyvstjålet konceptet fra Rasmus og ego, der lavede en krammepatrulje på Roskilde Festival 1995. Og vi krammede både lækre chicks og kæmpstore svedige rockere og ikke bare små gamle rare damer, som ham lugte-John i videoen.

;-p

8:55 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Dét lyder dejligt, Superpolle. Ved nærmere eftertanke har jeg da også altid haft lyst til at kramme en stor, svedig rocker ...

7:32 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start