05 september, 2006

Tak for lort, Ikea!


Nej, dette er ikke et mavesurt indlæg om hvor skodagtige Ikeas møbler er. For der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg elsker Ikea af hele mit hjerte. Faktisk er det kun min seng (fra Ilva), mit sofabord (arvet) og mit spisebord + stole (arvet), der ikke er fra Ikea – resten er hjembragt fra De Hellige Haller.

Derfor blev jeg da også svært skuffet, da jeg opdagede, at når Ikea langt om længe vælger at opkalde nogle produkter efter mig (de løb vel tør for svenske bynavne), så er det ikke et fikst lille rødlakeret kabinet på hjul, hvor skufferne passer lige til en pakke printerpapir, de kalder Andrea. Nej nej, det får lov at hedde noget så grimt som Helmer, mens at varehusets mest grimme sengetøj og ditto gardinstof kommer til at hedde det samme som mig. Hvorfor??! Er det for meget forlangt, at jeg, der har lagt så mange penge hos dem, også får noget fint opkaldt efter sig?!!! Jeg synes det ikke...

Men se bare her, det er sguda hæsligt! Jeg vil da ikke hedde det samme som noget, der er så gyseligt. Æv...

11 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Striber er det nye sort.

p

7:28 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Det er det jo ikke. Den der opfandt det udtryk burde have kastet noget tungt i hovedet. Der er jo kun én slags sort, og det er sort.

9:56 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg synes det er meget nuttet det der Andrea-sengetøj :-)

*Indsæt selv 45 rigtige dårlige jokes der spiller på temaet 'i seng med Andrea'*

Har I forresten set, at Ikea også har knep-kasser?

10:35 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Som teenager havde jeg sengetøj med George Michael på, og jeg synes faktisk det ville klæde Ikea at lave sengetøj med mig på. Bortset fra, at det sgu nok ville være totalt creepy at vågne op ved siden af 2D udgaven af sig selv. Eller nogen anden udgave af sig selv, for den sags skyld...

Uh, de knep-kasser, har du set Bertelsens interview med den danske Ikea-direktør om selvsamme kasse? Jeg har den - det er SÅ sjovt. Det må du se en dag. Jeg plejer jo at se dvd'er inde i min seng, og du er velkommen anytime. *indsæt selv 45 dårlige jokes, der spiller på temaet om senge, der knirker*

10:44 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

HYYYYYLLLL .... argh...ralle ....George Michael-sengetøj. Jeg mangler ord.
Det er faktisk (næsten) lige så slemt, som hvis du havde haft Bertel Harder-sengetøj.

Nåeh, men jeg vil alligevel gerne i seng med dig og se DVD-film.
Så skal vi også se Dick Turpin!

*Indsæt selv 45 lumre jokes om to kvinder i samme seng*

10:53 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Uuuuuh, Dick Turpin-sengetøj!!!

Jeg synes nu ikke, der er noget i vejen med George Michael, og jeg synes slet ikke, det er fair at sammenligne ham med Bertel Haarder. Jeg mener, manden ryger hash på åben gade og knalder i parker - jeg ved da ikke med dig, men jeg har da gjort begge dele op til flere gange. Og jeg tror næppe Bertel beflitter sig med den slags. Og hvis han gør, vil jeg meget gerne advares på forhånd, så jeg ikke overrasker ham på et toilet *indsæt selv joke om statsminister-diller*

11:02 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

*indsæt statsminister-diller i Bertel Harder* Uf.

Ok. Du har en pointe. Helt klart. Væk med Bertel Harder og frem med Dick Turpin-sengetøjet.

Spørgsmålet er bare: Hvor meget sex får man i en seng, hvor sengetøjet er prydet med et motiv af en galge?

*Indsæt selv 45 klamme jokes om nekrofili*

11:25 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Det kaldes "erotic asphyxiation" eller breath control, og det var vistnok det som gik galt for Michael Hutchence. Udover det med stofferne og så Paula Yates. På scor.dk er det altid forkortet BC, og er altid på listen over folks turn-offs, på linje med tis, bæ, blod, børn og dyr. Fucking snerper. *indsæt valgfrit objekt et valgfrit sted*

11:33 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Faktisk ved jeg fra min fortid i tabloidbranchen, at det er en mere almindelig dødsårsag end man egentlig regner med.

Men strisserne er søde nok til at sige til de efterladte, at Onkel Bent døde af hjertestop. Og undlader på den måde at sværte Onkel Bents eftermæle ved at fortælle, at han blev fundet i sin lænestol klædt ud som Margaret Thatcher, med en plasticpose over hovedet og hånden om pikken.

*Indsæt selv 45 fjollede jokes om, hvorfor engelske parlamentsmedlemmer altid bliver fundet døde i luderes garderobeskabe iført skolepigeuniform og lakstøvler.*

11:54 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

BTW:

"*indsæt valgfrit objekt et valgfrit sted*"

Hahahahahahahaha.... det siger jeg næste gang, nogle generer mig.

11:57 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Det er da ikke kun de engelske. Tænk på Ivar Hansen! Han døde under seksualakten med Mariann Fischer Boel. Gys! Så hellere en død luder i et garderobeskab. Eller noget. *indsæt fjollet joke om hvem man ville ringe til, hvis man fandt en død luder i sit skab*

12:47 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start