13 juli, 2006

Svar fra FIFA

Kære Andrea,

Tak for dit brev af 4. juli d.å, hvori du påpeger forskellige ting vedrørende det nyligt afsluttede VM. Du må undskylde at jeg først svarer nu, men der har simpelthen været så meget, der skulle ryddes op - jeg siger dig, der var meget konfetti på stadion, da de var færdige med at spille finale!

Jeg er helt enig med dig i dine pointer omkring spillernes dragter. Det er noget pjat, at de skal have så meget tøj på. Jeg har fået nogen af dem fra det italienske landshold til at posere i nogle forskellige dragter (de har alligevel ikke andet at lave, nu hvor de allesammen er blevet rykket ned i 3. division), og jeg vil bede dig komme med dit bud på hvilket outfit, du mener er mest passende.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. Din mening er vigtig for fodbolden i fremtiden!

Mange venlige hilsener
FIFA




1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

altså andrea - du mangler en "like" knap ;) deeejlige billeder..

6:09 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start