05 juli, 2006

Uhmmmm, Figo...


Tak til Knirke for dagens mest lumre indspark!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Nu kan du roligt invitere ham til hvidvin og boldspil i baggården. Han skal vist ikke lave mere i denne sommer ...

9:45 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg har lige fået en sms fra ham. Han vil gerne med på Bloomsday og se finalen på søndag. Nøj, hvor skal jeg hælde Guinness på ham... "Jeg kigger bare..."

9:53 PM  
Blogger Pernille sagde ...

I den fejlagtige tro, at temperaturen ikke kunne stige yderligere i dag, vil jeg gerne have lov at sige: Pyha!!! Mums, nams, slurp, savl... HOLD DA OP for en lækker mandsperson, han er. Og så i går i det dersens vinrøde outfit - franzøserne sku ha haft nogle tæsk. Om ikke andet fik de tæsk i disciplinen Gode Ben, Intenst Blik & Lækkert Hår.

10:05 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Mmmm... En finale mellem de azurblå og de vinrøde. Mmmm!!! siger jeg bare!

I går aftes fik jeg i øvrigt en sms fra et mentalt forstyrret pigebarn, som bad mig nyde nuancerne i spillet i stedet for at se fodbold med underlivet. Pff! siger jeg bare. Mage til vås!

10:29 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad Rolsted (kæreste red.) ryster mest på hovedet af.

Når jeg sidder og kommer med lummergøjs-kommentarer og brokker mig over, at de indskifter en spiller, der ligner et egern.

Elller

Når jeg sidder og gør mig klog på det offensive spil, forsvarstaktikkerne etc.etc.

Faktum er, at han er temmelig glad for, at det hele slutter på søndag.
Han sagde meget sarkastisk, at fodboldverdenen virkelig var gået glip af en kapacitet i mig.
Jeg overhørte sarkasmen og gav ham helt ret.

Til næste slutrunde vil jeg sidde i kommentatorboksen sammen med And.

Rolsted mener, at mig og And i kommentatorboksen vil være værre end hvis Jørgen Leth begyndte at kommentere fra omklædningsrummet på en carabisk pigeskole.

Hvad dælen mener han egentlig? Og bør jeg finde mig i det?

11:41 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg ved ikke, hvad han mener, men uanset hvad, skal du ikke finde dig i det. Det lange orangeaderør skal ikke komme her og sammenligne os to med Jørgen Leth. Den amatør!

Godt spottet, at han lignede et egern! En ækel, lille gnaver lignede han. Hvorfor satte de ikke Nuno Gomez ind? Han er pæn. Ja ja, de spiller ikke samme plads, faktisk tror jeg at den ene er forsvarsspiller og den anden angreb. Eller noget.

Jeg synes, det er en fremragende idé med os to i kommentatorboksen til næste VM. Så mangler vi bare at lummergøjsficere tv-producerne, så vi kan få nogen nærbilleder af det virkeligt væsentlige.

11:58 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start