28 juni, 2006

Ta daaaaah!

Velkommen til mit nyindkøbte, nyopslåede telt! 75 kroner i Jysk. Det er sguda rørende! Det gode ved teltet er at det ikke vejer noget som helst. Det dårlige er så, at jeg er nødt til at ligge på skrå, da min luftmadras ellers vælter stængerne, der holder det oprejst... Der står at det er et 2-mands telt, men det er nogen meeeeget små nogen, og deres bagage må ligge udenfor. Men okay, hvad kan man forlange for 75 kroner nutildags...

Men nu må vi se, om jeg overhovedet kommer til at sove der, eller om jeg lusker hjemad i en taxa hver nat, til boxmadras og dyne. Eller om jeg bare tager Johan fra Magtens Korridorer på ordet og indtager hans plads i deres bandbus.

I morgen går det løs for alvor, og jeg glæder mig som en sindssyg. Jeg har endda fået fat i noget pot (gratis pot!!!), så det bliver helt perfekt.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Det telt er så lille og fjollet, at presset fra strålen vil vælte det.

(Her tænkes på tissestrålen fra den obligatoriske, fulde svensker der ALTID stiller sig op og pisser på ens telt.)

Synes du skulle overveje at indtage bandbussen med det samme.

Kh. K.

10:05 AM  
Blogger Pernille sagde ...

Nårh, det telt er sådan et, man synes, det er så synd for, at man ikke kan nænne at tisse op ad det. Se det lige! Siger det ikke bare: "Undskyld, jeg står her og er lillebitte og lidt poset ved siden af alle de store telte med sauna og gildesal. Så lad mig lige være i fred, hva!"

God festival.
Hilsen Taler Med Telte

PS. Er det pot fra Viborg?!!

8:12 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Nej, det er pot fra Bagerstræde. Uuhhmmm!!!

Der er ingen fulde svenskere på Farmor-camping! De er allesammen ude på Pøbel-camping, så der skulle være gode chancer for at teltet får lov at stå. Men du har ret... Bedre at indtage bandbussen med det samme, uanset hvad.

8:47 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Måske har Pernille ret. Man tisser ikke på et telt der så at sige ligger ned.

Anyways: Ind i bandbussen med dig. Vi forventer et fyldigt, slibrigt referat af udskejelserne...

9:29 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Udskejelser? UDSKEJELSER???!!!

Hvornår har jeg nogensinde lavet noget, der på nogen måder kunne betegnes som udskejelser?!

Du har vist fat i den forkerte. Din lummergøj!

9:40 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Du er en barbar!

Det er jo slet ikke et telt, men bare et for tidlig født foster, der nu aldrig får lov at vokse sig stort og blive til et rigtigt telt med plads til stinkende festivalsvin og deres bagage.

Hmm ... på den anden side er sødmælkskalv bestemt ikke at foragte ...

;-p

10:08 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ha! Mit telt er et Lolita-telt, og jeg er den gamle gris, der skal indvie det i festivallivets mysterier. "Øf øf... Jeg kigger bare... Øf øf..."

10:44 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start