09 juli, 2006

Endelig!

Figo stopper på landsholdet – og flytter til Danmark

09. jul. 2006 10.32 VM 2006


Luis Figo spillede sin sidste landskamp, da Portugal lørdag tabte 1-3 til Tyskland i kampen om bronze ved VM.
Figo begyndte kampen på bænken, men kom efter 75 minutter på banen til landskamp nummer 127. Det skulle også vise sig at være hans sidste.
- Det er svært for mig at slutte min landsholdskarrieren på denne måde. Jeg gav alt, hvad jeg havde, og holdet gav alt, men Tyskland fortjente sejren, sagde Figo efter kampen.
Der har igennem længere tid verseret rygter om, at Figo har planer om at flytte til Danmark, og det blev i går bekræftet af en synligt glad Figo, som kunne oplyse, at han flytter ind hos sin danske kæreste på Vesterbro.
- Det er rigtigt. Jeg skal bare lige hjem og pakke noget tøj, sagde Figo.

/ritzau/

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Ved du hvad min pige? Du trænger til noget hårdt, fysisk arbejde der kan distrahere dine lumre tanker....

1:48 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Næh. Jeg trænger til noget hårdt og fysisk, men ikke arbejde...

1:50 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start