21 august, 2006

Ting jeg ville ønske, jeg havde sat større pris på som 21-årig

Inspireret af Knirkes desillusionerede kommentar efter Dick T- indlægget...

Min røv

Min krop i det hele taget

At jeg kunne gå i byen torsdag, fredag og lørdag og så være frisk igen mandag udelukkende ved at sove til kl. 12 søndag, spise en Whopper Cheese Menu og måske kaste lidt op

At man ikke syntes, det var usselt at ens opkast smagte af gin

Eller tequila

Eller Whopper Cheese

At det i det hele taget ikke føltes usselt at kaste op efter en bytur

At jeg kunne gå i seng med makeup på uden at huden under øjnene hang som to brugte teposer dagen efter

Ian fra Boghandle. Jeg havde chancen, men jeg syntes hans næse var for stor. Doh!

At der aldrig var nogen, der sagde, jeg holdt mig godt

At jeg altid fik set de bands, jeg havde sat kryds ved i Roskilde-programmet

At jeg sov (og knaldede) helt problemfrit på et liggeunderlag fra SpejderSport en hel uge i streg på Roskilde

At jeg kunne lave duskelisten i hovedet OG huske navnene på alle, jeg havde dusket

At der var 12 år og ikke 22 dage til jeg blev 33

... Plus en masse andre ting, som jeg har glemt fordi jeg er en halvgammel røv. Med alderstraume...



Og så alligevel...

For uanset hvor meget, jeg vender og drejer den, så er der sguda flere fordele ved at være en gammel røv, end ved at være 21. For eksempel:

Det er okay at være bitter

Man finder ud af, at appelsinhud i virkeligheden bare er smilehuller

Man har råd til et hotelværelse, så man er fri for at sove (og knalde) i et telt, på et liggeunderlag fra SpejderSport på Roskilde

Find selv på flere...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg ville ønske, at jeg ikke havde taget livet så pokkers alvorligt, da jeg var ung.

Det ville have været rart, om jeg havde udvist noget ungdommeligt letsind mens tid var.

I stedet brugte jeg en del tid på at tænke over og bekymre mig om fremtiden. Spild at tid!

Det er ALTID spild af tid at bekymre sig om fremtiden ...

11:18 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Gu' er det så. Men i aften skal vi ud å være fulde og lege teenagere. Rock'n ROOOOOLLLLL!!!

... eller noget.

11:30 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start