18 september, 2006

"Hvorfor opdaterer du aldrig din blog?!"

Citat: Knirke

Svar kommer her: Fordi jeg har været for fuld til at opdatere. Simpelthen. Altså ikke fuld hele tiden, men fuld nok til at blive doven og små-deprim, og det har så medført en vis stilstand her i blogland.

Det hele gik galt for en uge siden, til min fødselsdag. Jeg skulle bare have haft en enkelt øl på Märkbar sammen med Sylvia, men pludselig var klokken 2 og jeg var fuld. Dagen efter var jeg ikke fuld, men det blev jeg så igen torsdag, hvor Kashmir spillede på Apparatet og så lidt igen fredag, hvor Knirke holdt fødselsdag, og hvor jeg ellers fik drukket rigeligt med vand. Så derfor. Alkoholskadet blog. Bør tvangsfjernes nu...

Og så har jeg en Bekjendtgjørelse:
Jeg er kommet på messenger. Og ganske som jeg havde regnet med, så har jeg nu brugt over to timer på at sidde og sludre virtuelt og skifte billeder, lyde og alt det der, man kan. Det er da smart, det er det da. Og smart er det også, at man kan slukke for det, ligesom man kan slukke for mobilen... Nå men altså, andrea bindestreg mit efternavn at hotmail dot com er adressen, hvis du skulle få lyst til en sludder for en sladder...

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

"Jeg er kommet på messenenger" [sic.] ...

Tænk at det stadig findes. Jeg kan godt huske dengang, det var det vildeste, og vi alle skulle sidde der og blive forstyrret hele tiden af vores (arbejdsløse) bekendte.

I dag er de unge altså på myspace og Skype og den slags moderne sager, kære Andrea.

;-p

10:32 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

No shit, Sherlock?
www.myspace.com/andreamentalfloss
:-p

10:50 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Flåt nåk ...

12:00 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Og forresten også: wauw ...

12:03 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start