15 november, 2006

Kinky... og kikset?

Der er åbnet en ny butik i min gade. Det er der egentlig ikke noget nyt i, for det sker jævnligt. Men de indledende øvelser til åbningen af denne butik fangede hurtigt min interesse, da der blev sat korsetter og tårnhøje lak-stiletter op i vinduet. "Åh endelig noget kink midt i alt det smarte" tænkte jeg. Indtil jeg i går så butikkens navn: "Snullerpigen"

Snullerpigen??!!

Er det bare mig, eller lugter navnet Snullerpigen ikke bare lidt for meget af skisokker, Matador-mix og holden i hånd under tæppet på soafen om søndagen?

Men der findes selvfølgelig allerede butikker til Femme Fatales, Agent Provocateurs, Pandoraer og hvad har vi. Og det beroliger mig da lidt, at Snullerpigerne også trænger til lidt kink...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start