05 december, 2006

Mine juleønsker

Nu er der kun 19 dage til jul, så det er vist på tide med en ønskeseddel. Husk at jeg tager til Nordjylland den 22. ...


ANDREAS JULEØNSKER

Ekstern harddisk (Skal kunne bruges til Mac iBook G3)

Penge til at forny mit yoga-kort

Sort BH fra Change, 80DD

En lækker taske i weekendstørrelse. Gerne rød.

DVD:
Tarantino-boxen
Inspector Morse

BØGER:
Arne Dahls bøger om A-gruppen
Stieg Larsson "Pigen der legede med ilden"

SPIL:
Cranium
Send aben videre

Kuffert der kan gå med som håndbagage i fly. Gerne rød.

En dags handyman-hjælp, så jeg kan få sat lamper og hylder op

Rød Kina-kimono (str. 44)

Etui til iPod (20 Gb med farveskærm)

Sengetæppe (140x200 cm) i røde/pink farver, gerne satin eller andet "bling bling" agtigt stof

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg er meget lettet over, at du ikke ønsker dig noget fra Hell Kitten, Gl. Kongevej 666.

10:48 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Øeh ... Kitty? Nevermind. Det er stadig Satans værk.

10:49 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start