20 december, 2006

Jule-praleri

I dag fik jeg Anders Morgenthaler til at grine. Rigtig højt og hjerteligt, og det var ikke engang fordi, jeg var ufrivilligt morsom. Jeg sagde noget sjovt med fuldt overlæg, og han faldt for den. Så det vil jeg gerne lige prale lidt med.

Til gengæld har jeg marcipan i håret og på brillerne efter at have lavet julekonfekt. Og jeg har tapet æsken sammen med brun pakketape af frygt for at komme til at trøstespise det hele i afmagt over julen.

Men Anders Morgenthaler grinede af min kommentar om midtvejskriser :)

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jamen, hvad sagde du? Sig det nu!

8:28 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jamen, hvad sagde du? Sig det nu! nu!

8:31 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Ja - sig det nu.

5:17 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Siger du det snart?

1:25 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ih, det her er sgu lissom at have børn. Men ok, så får I den, selv om det vist er én af de der "man sku' nok ha' været der".

INT. COPENHAGEN BOMBAY -- DAG

ANDREA sidder og venter i receptionen på et farlig fancy produktionsselskab. Hun læser avis mens hun venter på hende, hun skal interviewe. ANDERS går forbi nogle gange.

ANDERS
Hvem er du egentlig?

ANDREA
Jeg er journalist. Jeg skal interviewe Sarita.

ANDERS
Nådada, hvor ER Sarita?
(råber)
Sarita! Pressen venter på dig!!!

ANDREA
Hun havde lige noget, hun skulle ordne. Der var én, der havde en krise, hun lige skulle tage sig af.

ANDERS
Åh nej, jeg håber ikke, det var en midtvejskrise.

ANDREA
Det tror jeg ikke. Hun lignede ikke en, der var gammel nok til at have en midtvejskrise.

ANDERS
Ha ha ha ha.

-- SLUT --

9:36 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start