13 december, 2006

Jeg gider ikke...

Hvorfor skal jeg arbejde? Jeg gider ikke! Jeg synes sgu godt, der ku' komme nogen og give mig en masse penge, så jeg ikke behøvede arbejde og kunne sove i stedet for. Og ved samme lejlighed kunne de købe mine julegaver for mig. Det gider jeg nemlig heller ikke. Åh, det kunne være så fedt at rejse til de varme lande og være ligeglad med julestress og alt det andet lort.

Jeg har lige fundet ud af, at små røde djævlehorn er en del af dresscoden til fredagens firmajulefrokost. Er det bare mig, eller er det som om, den slags holdt op med at være sjovt midt i halvfemserne?

Suk

Beam me up, Scotty! ... Please?!

1 kommentarer:

Blogger Pernille sagde ...

Djævlehorn er SO OVER. De er jo for 90'erne, hvad pacman-hårbøjler var for 80'erne!

9:46 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start