15 november, 2009

5 stjerner

Så har jeg også prøvet det... At vågne op og se en bog, jeg har skrevet, anmeldt helt vildt godt i en avis. Det er edderluskeme dejligt, skulle jeg hilse at sige!!!

Det var såmænd Jyllands-Posten, der var så flink at give mig hele fem stjerner og jeg skyndte mig selvfølgelig at finde den fine anmelder, Jakob Levinsen, på Facebook og sige mange tak for dem. De reddede da lige min dag :)

Som om det ikke var nok, fremhævede selvsamme hr. Levinsen også bogen i Kulturguiden på P2 i lørdags. "En helt glimrende biografi". Sikke dog!

Og så var det jo også i fredags at jeg hold reception. Sikke et mægtigt gilde altså. Det var SÅ hyggeligt! Jeg fik så mange gaver og blomster, at jeg nu har en buket i hvert rum, ligesom dronningen. Det kunne jeg ærlig talt godt blive forfalden til.

Else Marie kom også, og det var rigtig dejligt, at hun orkede. Og jeg holdt tale uden at dø, så alt var godt.

Tænk engang så glad man kan blive af fem stjerner :)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Jeg ville dælme også blive glad, hvis jeg fik fem stjerner for noget, som jeg havde skrevet.

Rigtig meget tillykke - hvor HAR du dog fortjent det!

KYS fra
K.

7:34 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Flot s'gu!

8:05 AM  
Blogger Unknown sagde ...

Tillykke - det er bare så flot!

7:46 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start