23 august, 2009

Apropos indlægget i går...

... så handlede kronikken i dagens Politiken om "Modstandsbevægelsen mod Pia Ks besættelse", og jeg blev totalt glad, da jeg læste den. Right up my alley, du! Læs den her: http://politiken.dk/debat/kroniker/article772382.ece

Jeg er i gang med at se "Operation Valkyrie", der bygger på en sand historie om et desværre mislykket attentat på Hitler. Mod Hitler? Whatever, de prøver at slå ham ihjel og kuppe magten, men som vi alle ved, lykkedes det desværre ikke. Den er nu meget spændende alligevel, så farvel igen og god søndag!

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Men husk nu liiige, at Tom Cruise måske er en reinkarnation af det onde ...
Ude i virkeligheden altså ...

7:47 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hvis Tom Cruise er en reinkarnation af Det Onde, bliver jeg dælme skuffet!!!

2:29 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

"Måske", stod der ...

7:39 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ja, og jeg skrev "hvis" :-p

7:40 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start