04 september, 2009

Homo-teorien

En af de film, jeg var allergladest for som purung pige, var Top Gun. NØØØØJ jeg syntes, den var fantastisk. Og nej, jeg var ikke, som de fleste andre i klassen, forelsket i Tom Cruise, men i IceMan, som naturligvis blev spillet af Val Kilmer.

Dengang så jeg ikke de homoerotiske undertoner, og hvis jeg gjorde ignorerede jeg dem, nøjagtig ligesom jeg hårdnakket nægtede at lytte til rygterne om, at George Michael var homo. (Jeg tror i øvrigt stadig ikke helt på det...)

I dag ved vi bedre, og her er traileren til Top Gun, sådan som den virkelig skulle have været:



Den altid skarpsindige Quentin Tarantino havde selvfølgelig regnet den ud allerede i halvfemserne:

2 kommentarer:

Blogger Randi Rehmeier sagde ...

Haha! Fuck hvor gyldent :-)

2:25 AM  
Blogger Brighton Zecide sagde ...

Så skal du sgu også lige se den her http://www.transbuddha.com/mediaHolder.php?id=1019

7:47 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start