24 august, 2009

Onde venner

Så sad man lige og spiste en makrelmad, da man fik en mail fra Knirke, der ligger syg derhjemme og åbenbart havde sat sig for at spolere alle andres dag også. Følgende billede var vedhæftet:

Billedet havde hun, meget misledende, valgt at døbe ammenam.jpg, så jeg åbnede det i god tro. Og blev mødt af dette rædsomme syn. "Hvad er det, han har i bukserne?" skrev jeg, hvorefter jeg trak i land igen: "Nej vent, det vil jeg faktisk ikke vide..."

To sekunder efter kom svaret:

LARS LØKKE HAR EN KÆMPESTOR PIK! EN MEGA DILLER! ET ORDENTLIGT JERN!

Suk...

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Det er et par sokker - ligesom David Brækarm.

7:40 PM  
Blogger Brighton Zecide sagde ...

Eeeeeeeeeeeek, nu synes jeg bare du er ond - sådan at poste det så vi andre også kan se det >.<

8:40 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start