27 august, 2009

Svar fra DSB

Ak ja, om ikke andet har jeg da prøvet at være en sur kælling, der skriver lige så sure mails til DSB...


Kære Andrea Bak,
Tak for din henvendelse fra den 18. august. Det er korrekt at det er forbudt at cykle på perronen af sikkerhedsmæssige årsager. Jeg må medgive at lokomotivførerens bemærkning ikke var nødvendig, og ikke i orden. Derfor har jeg sendt din mail videre til medarbejderens daglige leder, der vil blive taget en snak med den pågældende medarbejder, da DSB ikke ønsker denne for for uheldig opførsel overfor vores kunder. Sagen vil blive behandlet internt i DSB.
Vi takker dig fordi du tog dig tid til at skrive til os, og jeg skal naturligvis beklage de gener du havde denne dag.

Med venlig hilsen
DSB Kundecenter

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=wz80uV4t-W0

10:08 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Ha ha ha ha, jeg har i det mindste flottere hår end ham :D

7:38 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Det tør du ikke sige til ham ...

7:32 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start