29 april, 2009

Skyer af ord, jeg har skrevet


8 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Aj, hvor er de flotte. Sådan nogle gad jeg da godt have på væggen. Hvordan har du lavet dem?

Kh. Knirke

9:04 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

De er lavet med wordle.net :)

1:35 AM  
Anonymous VD sagde ...

Hvor fedt! Jeg glæderm ig til at læse bogen. Det ser spændende ud.

5:21 AM  
Anonymous Louise sagde ...

Hej Andrea,

Hvordan får du dine ordskyer ind som billeder på bloggen? Det kan jeg ikke finde ud af.

Kh Louise (Sonne)

7:58 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Jeg tager et screenshot og lægger dem op som helt almindelige billeder. Såmænd :) Der er nok en smartere måde, men den kender jeg altså ikke...

12:01 PM  
Anonymous Louise sagde ...

O.k., så skal du bare lige fortælle mig, hvordan man tager et screen shot - altså på en Mac, hvis du ved det. Jeg er ikke så klog ...

7:27 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Æble, skift, 3

og vupti :)

Formatet er .png, men du kan bare omdøbe det til .jpg - eller lave en "gem som" manøvre.

8:16 AM  
Anonymous Louise sagde ...

Hov, fik aldrig sagt tak for hjælpen. Tak for hjælpen! ;-)

10:49 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start