04 marts, 2009

Jeg vil have forår NU!!!

Nu blev der sagt!!! Fat det så, vejrguder. Spasser-vejrguder. Vi er i marts måned nu!

Nå. Det bliver nok forår snart. 15 grader har de lovet i weekenden. Det bliver dejligt. Lige nu er her minusgrader og sne, og så blæser det så sindssygt, at det føles meget koldere, når man går ud. I går var jeg fx ude og gå en lang tur - den første i lang, lang tid - og da jeg kom hjem, var jeg stivfrossen. Ikke engang et bad kunne tø mig op, og i nat frøs jeg så meget, at jeg vågnede flere gange. Spasserfrost altså. Og spasserfyr, der aldrig virker. Spasser, spasser, spasser!

Det eneste, der virkelig muntrer mig op for tiden, er Adam Savage fra Mythbusters. Jeg følger ham på Twitter, og ikke alene skriver han nogle vildt fine updates - han lægger behind the scenes billeder ud i sit fotoalbum fra optagelserne. Det er sjovt!

"The Blue Angels Rule! What an incredible flight!!! Here's the pic you all morbidly expected. Oh yeah."

"wait till you see this high speed shot. Hyneman is a frigging machine."


Det er alt for længe siden, jeg har skrevet butyl på en huskeseddel...

3 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Fyr & Flamme!

Tør man anbefale fjernvarme ;-)

9:57 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Fjernvarme? Det tror jeg slet ikke findes herovre... :D

2:14 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nej, men det er også noget helt nyt ...

Har de mon hørt om Gmail - det er et helt vildt sejt koncept fra Google, hvor man har ubegrænset plads på sin webmail. Det kunne man komme til at tjene mange penge på ;-)

10:02 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start