28 februar, 2009

Jeg elsker, elsker, elsker...

... denneher reklame!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

¿Olandutan?
Nåååh! Han gir aldrig op :)
Sjov og fængende i al sin enkelhed, luv it!

8:05 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Reklamestodderen siger: Hmmm ...

12:22 AM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Hmmm, hvad? Synes du ikke, den er sjov?

3:23 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Nej. Jeg synes, den mangler en ide.

9:58 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Nåh, en idé.

???

Okay whatever. Jeg griner bare jeg tænker på ham inderen. Det er idé nok for mig :)

3:55 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Det er ikke en ide - det er sjovt (tøhø) i dag og glemt i morgen.

Og det er faktisk ærgerligt, for jeg giver dig ret i, at der et eller andet sted, gemmer sig noget interessant - de formår bare ikke at forløse det. Me thinks ...

9:56 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start