14 juli, 2007

Oh, at være en bolighaj...

Vedr. Bytte af lejlighed.

Du har rettet forespørgsel vedr. bytning af lejlighed. I forbindelse med et evt. bytte vil ejeren modernisere din lejlighed med altan, nyt køkken, nyt bad, nye udvidede ICH-styrede el-installationer og nye gulve. Ovennævnte vil resultere i en huslejestigning på 7.889,85 pr. måned, se vedlagte...

Det var det, der lå til mig i min postkasse i dag. Basically en lort med en sløjfe omkring. Sådan en fucking nar. Med andre ord har de tænkt sig at sætte huslejen op til 12.000 kroner. Tænk engang at være så grisk. Det har hverken jeg eller hende, jeg ville bytte med, tænkt os at gennemføre, men vi har alligevel givet foreløbigt tilsagn, bare for at se hvad Huslejenævnet siger. Jeg håber udlejeren får en stor, fed ishockey-skumfinger direkte op i anus, uden varsel. Motherfucker.

Så jeg skal altså ikke flytte. Men kors hvor skal jeg fremover være rigtig besværlig. Og jeg har lært, at hvis man har en fed lejelejlighed midt i byen, så holder man fast på den. Det er da også noget, trods alt.

Af oversigten over "Fordeling af entrepriseudgifter" kan man bla. læse, at de har tænkt sig at bekoste 70.000 på at sætte nyt køkken op. De har åbenbart tænkt sig at sætte et Gaggenau-køkken op, hvis den pris ellers skal harmonere. Jeg mener, det køkken er jo så lille, at man knap nok kan vende sig derude. Men selvfølgelig ved jeg godt, at de køber det billigste lort fra HTH og får deres fætter til at sætte det op, og vips, har de sat det i stand for 70.000. Idioter!

Men jeg fik heldigvis også noget andet. Nemlig en stor, flot rokoko-agtig buket med en masse roser i forskellige farver. Bare fordi jeg havde været sød og rar og havde hooket en pige fra de yderste afkroge af mit netværk op med en ude på Bo Bedre, som manglede en redaktionschef. Sådan går det nemlig, når man er sød og rar og hjælper andre, selv om man egentlig slet ikke kender dem, og dybest set kunne være pisseligeglad med dem. Så får man roser. Men hvis man er en grisk og latterlig bolighaj, som kun tænker på penge, så får man en stor, fed skumgummi-fuckfinger presset så hårdt op i rektum at man glemmer hvad man selv hedder. Måske ikke nu, men senere. Bare vent.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Hahaha. Du har humor, Andrea. Dog er jeg ked af at høre om det med lejligheden. Den slags er enormt meget oppe i nyhederne for tiden.

Hvorfor har vi ikke noget Boligstapo, som tager ud og nakkeskyder den slags hajer? Det vil jeg stemme på til næste valg. Måske er det noget for Ny Alliance at tage sagen op.

Martin Skummelkrat

2:37 PM  
Blogger Unknown sagde ...

Nej nej nej, nakkeskud er sgu for nådigt for den slags mennesker. Jeg stemmer for gentagende surprise skumfinger-penetration indtil de lærer det. Det skal selvfølgelig filmes og lægges ud på nettet, det er klart.

1:20 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Det er en mægtig idé at filme det, men faktisk vil jeg langt hellere se optagelserne fra de desperate toiletbesøg, hvor de forsøger at udskille skumfingrene. Jeg har nemlig på fornemmelsen, at sådan en kan vokse til dobbelt størrelse, når den har suget noget væde fra anus til sig. Nå ja, farven ændrer sig måske også en tand.

Af en eller anden grund minder de fingre mig om de røde finger-is fra Frisko, som man kunne købe i kantinen i Odder Hallen. Måske bolighajerne fremover kan tjene reklamepenge på at fremvise deres store, røde, misbrugte røvhuller på TV2. Jeg ville sandsynligvis frastødes og fristes på samme tid.

Martin Skummelkrat

4:23 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Ad. Og dog. Måske sku man blive bolighaj. Så blev man i det mindste penetreret af noget...

Sagt af kvinde i midlertidigt sexstop. Måske også noget for Ny Alliance.

6:52 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start