03 juli, 2007

Fast ejendom

I går mødte jeg min gamle klassekammerat Troels på Værnedamsvej. Hvor jeg i øvrigt snart flytter hen, om alt går vel. Jeg har nemlig besluttet at bytte min lejlighed væk. Det er sådan noget man kan, når man bor til leje. "Ih Andrea, du har da også alle dage været Socialdemokrat!" bemærkede Troels, og det har han da sikkert ret i. Hvorom alting er, så glæder jeg mig til at flytte - der er nu ikke noget som en flytning som kan tynde ud i bras og ragelse, det er faktisk bedre end feng shui!

Jeg synes, det er rart at bo til leje. Det er billigt, og hvis der er noget, der går i stykker, så ringer man bare til viceværten, så kommer han og fikser det. Og hvis man er heldig får man en røverhistorie med i købet. Så kan jeg godt leve med at jeg ikke har nogen friværdi og alt det.

Men nu har jeg faktisk overvejet, for første gang nogensinde, at investere i fast ejendom. Det er Draculas borg nede i Transsylvanien der er blevet sat til salg. 135 millioner dollars er prisen, men så følger der også en halv million turister med om året. Det er sguda et fund for det penge!

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

"Socialakrobat"
"Feng Shui"
"Friværdi"

Bullshit-faktoren er ved at være høj i din blog, And.

Og husk så bare, at der er ikke noget, som at have penge i jord. Og jord i hovedet tæller ikke ...

;-p

12:05 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start