27 juni, 2007

Keep on rocking in the free world

PHEW!!! Mand, det var en fed koncert! Så fuld af energi og liv og looove*, som jeg ikke kan huske at have oplevet til en koncert i mange, mange år. Dejligt!

Soundvenue giver den fem ud af seks, men jeg ville klart give den seks ud af seks, hvis det var mig. Men jeg stod jo også helt oppe foran og spassede ud med min søster og var ved at tude flere gange. Okay okay, da de spillede Betterman fældede jeg faktisk en tåre, men det var også bare fordi det er en af mine yndlingssange, og fordi Eddie Vedder lige havde sagt noget meget smukt om ulykken på Roskilde i 2000, og fordi der bare var en superfed stemning, og så selvfølgelig fordi jeg er en sentimental gammel røv.

Bagefter tog vi en lille tur på Märkbar, men det var bare det sygeste antiklimaks og vi var helt maste og svedige og høje på the looove*, så vi tog hurtigt hjem. Og spiste spejlæg. Det går nemlig godt sammen med the looove*.

Jeg har lige tjekket tourplanen på deres hjemmeside. I dag har de hviledag, men i morgen spiller de i Holland. Der er garanteret udsolgt. Men fuck hvor gad jeg godt se dem igen lige nu!

*) The looove: En berusende følelse af velvære, overskud og samhørighed med alle andre i ens nærhed, især ens motherfucking søde søster, som også hviner frydefuldt, når Eddie svinger manken og man kan se en glorie af svedperler omkring hans hoved, eller når han laver det der vildt lækre knæk i melodien, når han synger "oh she walks slowly across a young man's room".

1 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Beholdt han skoene på?

1:00 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start