05 juni, 2007

Nu til noget helt andet...

Jeg ville egentlig have skrevet noget harmt om is, men så gik det lige pludselig op for mig at den svenske skuespiller Johanna Sällström, som spillede Linda Wallander i en af mine yndlingsserier, "Wallander", begik selvmord midt i februar. Hun var på min alder og har en lille pige på 5 år. Så er det bare lissom om at det der med Friskos priser er skide ligemeget. Altså, jeg kender hende jo ikke, men det er bare så tragisk. Al den ensomhed og smerte og alt det andet skrækkelige, der ligger til grund for sådan et valg. Det er ikke til at holde ud at tænke på. Jeg håber godtnok aldrig, jeg kommer til at opleve at få det så skidt.

Hvil i fred, Johanna Sällström og tak for mange gode timers underholdning.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Åh Andrea, hvor er det trist. Og alligevel er din blog så smuk.

10:03 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start