10 maj, 2007

Det jeg hader allermest...

... i hele verden, det er folk der snakker under koncerter. NØØØØJ jeg har lyst til at analpenetrere dem med en hegsnpæl. Og alle mulige andre grimme ting.

I går var jeg fx inde og se Cold War Kids i lille Vega. Det var en SUPERfed koncert, bortset fra de infame møghoveder der forpestede det hele med deres ligegyldige, normative snak. Og så var det jeg tænkte, at man faktisk burde tvinge koncertgængere til at sluge en pille, som lammede deres taleorganer i mindst tre timer. Eller måske endda gjorde sådan at man gik i koma i fem timer, hvis man talte. Og når de så vågnede op, skulle de 3 måneder i fængsel, betale 50.000 i bøde og udelukkes fra koncerter i al fremtid.

Eller også skulle man tvinge folk til at æde en pille, som simpelthen slog dem ihjel, hvis de snakkede under koncerter. I hvert fald de koncerter jeg er til. Så meget hader jeg dem, der snakker under koncerter...

4 kommentarer:

Blogger Unknown sagde ...

helt ærligt Andrea - hvis du kan høre dem snakke, spiller bandet ikke højt nok!

7:36 PM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Var der ikke vat i baren?

9:27 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Der burde hellere være hegnspæle i baren ... så skulle folk nok hurtigt indstille deres formålsløse plapren.

9:11 AM  
Blogger Unknown sagde ...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg vil dog lige tilføje, at det samme burde gælde folk, der sludrer i biografen!!

5:34 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start