15 april, 2007

"Køn og livsglad"

Det var en skidegod aften i går. Mette og Jakob og Lucif og Jonas kom op til mig inden festen, og så var der ellers dømt opdulning galore. Det var skidehyggeligt.

Det lykkedes mig at komme til at se helt godt ud. Det er ellers ikke så tit, jeg synes det om mig selv. Uden pis og krukkeri. Men i går følte jeg mig faktisk rigtig fin. Jeg havde mit smukke, smukke sorte korset på og den nye hofteholder og så nogle rigtig fine, sorte Bettie Page agtige trusser på, og så sorte netstrømper og en net-top som jeg havde klippet kanterne af, så det så lidt mere råt ud. Og jeg holdt helt til klokken 3, trods indsnøring og høje hæle. Endda inklusiv dans til firserfis med Lucif og Jonas. Flot flot flot.

Det var en god fest, synes jeg. Musikken var fed, Råhuset har en perfekt stemning til ManiFest, og der var bare generelt god stemning. Jeg fik snakket med en masse, jeg ikke havde set i lang tid, og jeg fik også sendt lange øjne til ham den lækre bartender. Ham med brillerne. Åh, ham gad jeg godt... Ahem.

Men altså. Klokken 3 sang den fede dame for mit vedkommende... Og dog. For efter at jeg havde klædt om, blev jeg enig med mig selv om, at jeg da også liiiige kunne smutte forbi Märkbar. Så det gjorde jeg, og SÅ blev jeg fuld, for det var åbenbart "gammel, mandlig punker-aften", og de kunne jo slet ikke stå for en enlig kvinde, der går alene på bar klokken halv fire om morgenen, i en gammel Neurosis-hættetrøje og med fuld krigsmaling, så jeg fik en ordentlig kæp i øret ganske gratis. Herligt.

"Du ser simpelthen så køn og livsglad ud," var der en der sagde til mig, og det blev jeg faktisk rigtig glad for. For det var jo præcis sådan jeg havde det Også selv om mit fine outfit nu lå i min taske.

Klokken halv seks gik jeg hjem og sov til kl 12. Og jeg fortrød bitterligt de mange øl og shots, jeg havde konsumeret, for hele dagen har jeg skullet arbejde. Jeg har rent faktisk fået lavet det, jeg skulle, og nu vil jeg belønne mig selv ved at gå en tur. Jeg har slet ikke været ude hele dagen. Men hey, jeg har haft åbne vinduer!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start