19 marts, 2007

Begrundet afslag fra Filmskolen

Så bruger man jeg ved ikke hvor lang tid på at søge ind på deres lorteskole, og så får man – næsten to måneder efter – det her svar:

Kære Andrea,
Grunden til at du ikke gik videre i optagelsesforløbet var vi allerede inde på under vores samtale. Udvalget synes, at dine tekster er lidt for "pæne" og kontrollerede. Vi synes, at du kan skrive, men vi synes også, at du bestemt kan komme længere ud og dybere ned i stoffet, og derved overraske både os, men også dig selv. Det at skrive skal også være en opdagelsesrejse for forfatteren selv...

Held og lykke med det.

På vegne af udvalget.

XXX
Faglærer ved Den Danske Filmskole


En opdagelsesrejse... Min bare røv. Jeg skal give ham opdagelsesrejse. Ned på bunden af Københavns Havn med fødderne i en cementblok. Som Knirke siger: ”Det må de jo selv om, men de kommer til at sove SÅ meget med fiskene!”

Bah!

4 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Hihi, den er sjov - du er "pæn" og "kontrolleret".

Og det er du bitter over nu. Men der er faktisk mange, der er rigtig smukke, når de er lidt bitre ;-)
Bare så du ved det ...

;-p (jeg synes altså bare, du er for VILD! Og jeg er beæret og STOLT af at kende dig og have gået i skole med dig)

10:27 PM  
Blogger Andrea Bak sagde ...

Tak tak :) Jeg overvejer at tage derud og smide lort ind ad vinduerne. Er der nogen, der vil med?

10:32 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Det er sgu' for ringe, at det tager dem to måneder at skrive en latterlig, intetsigende og usandfærdig begrundelse på et par linier.

De ska' sove med fiskene, ska' de. Sådan en flok pisseviskere.

*HMPHR*

NB: Filmskolen fortjener dig ikke!

10:33 PM  
Blogger Unknown sagde ...

"men vi synes også, at du bestemt kan komme længere ud og dybere ned i stoffet"

tsk tsk, de mener selvfølgelig stofferne

10:11 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start