28 februar, 2007

Bedring

Det er mig en stor glæde at kunne meddele, at jeg er i helt utrolig meget bedre form nu. Således har jeg netop taget opvasken, sat en vask over, skiftet sengetøj, lavet en kande detox-te, og så vil jeg tage et bad og lave noget havregrød og gå i seng igen. Det er sgu rart :) Min stemme er også ved at være normal igen, og smerterne er nu ikke værre end som ved en almindelig forkølelse. Min hjerne er også ved at være i form igen. Det hele er faldet på plads indenfor det seneste døgn, og det er tydeligt at det hjalp at få hevet alt det klamme skidt ud af såret. Min krop har jo brugt al energi på at afstøde det, og nu hvor det er væk, er helingsprocessen gået virkelig stærkt.

Jeg skal stadig tage den med ro den næste uges tid, men med det menes der egentlig bare, at jeg ikke må træne eller anstrenge mig - og at jeg skal gå meeeeget langsomt op på 4. sal :)

Nu er det største problem egentlig, at jeg er begyndt at kede mig gudsjammerligt af at se dvd, og at pillerne giver mig kløende udslæt. Og forstoppelse. Ak.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start