09 februar, 2007

Jeg bli'r fucking sindssyg!

Har tjekket postkassen to gange i dag. Intet brev fra Filmskolen. Jeg bliver seriøst skør i knolden af det her! Onsdag var jeg nødt til at drikke mig stiv for at få nerverne i ro, og da jeg først kom hjem ved 7 tiden, gik det meste af i går med at sove og lave ingenting. Ligesom i dag, hvor jeg bare går rundt som en løve i et bur. Eller som en lille hund, der jagter sin egen hale.

Hele tiden føles det, som om, jeg er lige ved at græde, men der sker ikke noget. Og jeg plejer sgu ellers ikke gå af vejen for en god tudetur, hvis det er det, der skal til.

Jeg burde arbejde. Burde rydde op. Burde gå ned og købe en ny topmadras. Burde spise noget. Burde bare SÅ meget få et brev i dag om at jeg er gået videre.

Fuck hvor bliver jeg ked af det, hvis jeg ikke går videre...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start