10 januar, 2007

Brevet fra Filmskolen...

... kom i dag. Mine hænder rystede så meget, at jeg næsten ikke kunne åbne det. Da jeg havde læst det, var det endnu værre.

Jeg er gået videre til prøve!!!

For fuck's sake mand, det er så FEEEEDT! Årh, jeg har lyst til at kramme alle i hele verden :)

Jeg skal til skriftlige prøver den 1. og 2. februar fra 9 til 16. og til samtale enten 7. eller 8. februar. Til samtalen skal jeg medbringe en rekvisit, som jeg skal fortælle en 5 minutters historie ud fra. Er der nogen, der har nogle forslag til, hvad jeg kan tage med?

Årh, det er så fedt! Jeg er ikke til at skyde igennem lige nu!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Du er den bedste, den sejeste, den cooleste og den mest talentfulde - jeg glæder mig sindssygt til du bliver rig og berømt Film-Ib.

Kan du ikke tage en eller anden familierelateret rekvisit med? Synes du har fortalt så mange gode historier om dine fisker-aner...

Anyways: Tillykke. Du har fanme også fortjent det!

3:09 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Te'løk' stump!

Du ku' også tage en af de der Christiania-cykler, du så inderligt hader med.
Du er afgjort bedst, når du er sur, og 5 minutter er immervæk ikke ret lang tid, så du skal virkelig satse på at brænde igennem.

Måske kan du låne en cykel på vej til prøve - Staden ligger jo på vejen. Så skal jeg nok krydse for, at prøven ikke foregår på 4. sal uden elevator ...

Pøjpøj And.

;-p

12:17 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Vildt flot gået! Du ka jo bare det pis!

2:35 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start