07 februar, 2007

Streeeeeeess!

Jeg sov over mig. Selvfølgelig gjorde jeg det...

Havde glemt at tage mobilen med ind i soveværelset, så den lå og vækkede lystigt inde i kontoret, mens jeg boblede videre. Vågnede 8.35. Skulle være der klokken 9. FUUUUUUUUUUUUCK! Ringede til studielederen og sagde min cykel var stjålet. Fandme for pinligt at sige, jeg havde sovet for længe. Ræsede i tøj, makeup og og lavede nogenlunde frits med noget hårlak, og så ellers ned i en taxa.

Jeg var der 9.15, og de var vildt søde. Det var heldigvis ikke Rukov og Golfbolden, men... nogen andre. Den ene er lærer derude, den anden fra DR drama og den sidste fra Nimbus film. Aner ikke hvad de hedder, men de var flinke og det gik skidegodt. De kunne godt lide mig, og jeg synes selv, jeg fik svaret fornuftigt, især til de punkter, hvor jeg godt vidste at mine ting haltede.

Men åh for fanden, hvor er jeg oppe at køre nu. Helt vildt. Men nu er det ovre. Og i aften skal jeg ud og drikke øl. Det ender SÅ meget i et optog.

Puha. Jeg har en hvilepuls på 7 milliarder. Mindst.

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Najs Andy ...

Men Xer selvfølgelig fingre for dig.

;-p

11:09 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Det er sguda vildt filmsagtigt at lave sådan et stunt - du er født til branchen. Håber, håber det går!

7:43 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start