22 februar, 2007

Av av av...

Jeg har det ad røvens til. Ikke nok med at min hals føles som om, der er blevet trukket 100 meter pigtråd gennem den, mine læber og min tunge er svulmet op til dobbelt tykkelse og er fulde af sår. Bvadr. De havde haft svært ved at operere mig fordi jeg dels var svær at bedøve og fordi jeg åbenbart har en meget lille mundhule og en meget smal hals. Så de har åbenbart måttet hive og flå for at få plads. Av.

Af samme grund anbefalede de mig at tage den med ro i 14 dage fordi der er meget større risiko for at det springer op og begynder at bløde. Helt ærligt! 14 dage. Det gider jeg fandme ikke. Godt at mit arbejde er så stille og roligt.

Jeg er allerede træt af is og yoghurt. Men om lidt kommer Knirke med mælk og risengryn til mig. Jeg må godt spise rigtig mad, hvis det bare er blødt og lunkent. Tænk at man kan glæde sig til lunken risengrød...

Nå. Men det går da fremad. Og nu vil jeg gå i bad og så vil jeg se noget mere Prison Break. Wentworth Miller, uhmmmm :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Lille Ælling dog...
God bedring

11:50 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start