17 februar, 2007

Min mor siger...

... at jeg skal skrive et nyt blog-indlæg, fordi det er så deprimerende, at jeg ikke har skrevet noget siden det sidste, ret så negative indlæg. Og man skal jo høre efter hvad ens mor siger, så nu vil jeg fortælle lidt om min fredag.

Klokken 15 fik jeg besøg af min nye veninde Pernille, som jeg har mødt på nettet. Ikke noget med noget med dating, blot en fælles forkærlighed for musik. Og øl. Og totalt skøre indfald. Og mænd med tatoveringer, men det er en helt anden historie. Vi skulle til releaseparty på Volbeats nye plade, og det begyndte allerede klokken 17, så vi mødtes hos mig og dullede og drak drinks og hørte høj musik. Skidehyggeligt.

Da vi kom ud til Apparatet var der kø hele vejen ned til Seven Eleven. Men heldigt for os, begyndte de med det samme at lukke folk ind, og så sneg vi os bare foran i køen og kom ind som nogle af de første. Og hey ho, let's go, klokken 19.30 tog jeg hjem, helt fuld og på rulleskøjter.

Så faldt jeg i søvn på min seng i alt mit tøj og vågnede igen klokken 2, hvor jeg pludselig huskede på, at jeg ikke havde fået aftensmad. Intet under at jeg gik i dørken. Nå, men jeg gik ned og købte en burger og en cola (me looooves Vesterbro long time!) og gik hjem og så Godfather. Så gik jeg i seng igen, og vågnede for en time siden, klokken 8 og var helt frisk.

Så jeg kan varmt anbefale eftermiddags-druk. Det har jeg ellers ikke praktiseret siden jeg gik på universitetet og gik i torsdagsbar. Dengang kunne jeg dog holde til langt opad fredag formiddag på en skål mysli og en cowboytoast, men det er jo efterhånden også 12 år siden, jeg gik der.

I aften skal jeg ind og se Nephew med den anden Pernille, som jeg ikke har set i umindelige tider. Det skal blive spas. Men jeg skal kun drikke vand og ikke ryge nogen former for noget som helst. Basta.

Hm. Gad vidst om det her indlæg har beroliget min mor overhovedet...

2 kommentarer:

Blogger SuperPolle sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

2:04 AM  
Blogger SuperPolle sagde ...

Er Andrea i virkelheden Britney?

http://ekstrabladet.dk/flash/
udlandkendte/udenlandskekongelige/
article272292.ece

2:06 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start